Absolut ingen självdisciplin..

Tänkte ju plugga både matte och italienska idag eftersom att jag ligger ganska mycket efter i läxorna, men när gick hem till Aki efter jag varit o käkat hos mamma (jättegod mat!) så träffade jag Nina ett tag och sen råkade jag se att Legally blonde var på tv, så nu är det tv:n som gäller tills filmen e slut:P Elle Woods är nog en av mina största idoler.. Hon är väldigt pedantisk och fin i kanten och vågar visa hur mycket hon älskar rosa. De flesta anser att hon är en dum blondin bara men jag älskar hur hon vågar stå upp för sig själv och bara skiter i vad andra säger, u go girl! Iallafall, nu ska jag se klart filmen och sen ta en lång o skön dusch, sen ska jag nog försöka skriva lite i min italienska dagbok:)
Pusspuss!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0