Give it up for... me!

Nu är jag väl värd en applåd? Italienskan är gjord och snart disken likaså :)
Fick veta idag på MEP (Model european parliament , har på ind-val) att det inte blir St Petersburg för min del:/ Men nästa år åker jag nog till Wien eller någonstans i Polen, om jag har tur. Fast för min del är det ju inte särskilt viktigt eftersom att det både bär av till Frankrike och Italien nästa vår:)
För övrigt är jag väldigt sugen på att köpa ett par UGG´s och en pömsig mössa.

Är ganska så sugen på att lägga alla pengar jag har på att shoppa nya vinterkläder, men det lär aldrig kunna hända med tanke på skulderna jag har upp till öronen efter Egypten resorna:P



Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Det e jag =D

Snyggt linne ;) Fan vad skoj att du ska göra extentions =) jag vill också ju :/ Hoppas du får fler besökare och fler kommentarer snart :D älskar sig baby puss <3

2008-09-17 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0