Nu är Frankrike här !

Hej allihopa. Det var ett tag sen man skrev:P
Ville bara börja med att säga att jag nu har satt på mina extensions, tack Trang :)
Jag blev vääldigt nöjd:P

Fint?:)

Har inte haft särskilt mycket tid framför datan eftersom att våra franska utbytesstudenter kom hit i lördags:)
De ska då stanna här tills den 27:e, och vi som är värdar har i "uppgift" att ta hand om dem och låta de få ha lite roligt. Så direkt när de kom vid halv 8 i lördags så drog jag och min franska, Clemencé, hem till Danni:) Det var Nina, Emina, Danni, Nadde, Sandra, Robertinho, jag och Clemencé. Nadde hade köpt gelatin så vi gjorde sjuka frisyrer på varandra och sminkade varandra helt onormalt, det var skitkul hahaha :P Nadde the arab sminkades till en manlig arab och likheten var ju slående!:P Robertinho sminkades till en söt liten flicka med röda kinder o fräknar haha det var såå gulligt:P Själv blev man sminkad till en mus xD

Sen drog jag och Clem vidare på en liten fest (fortfarande med smiket på haha)hos Jeppe med Nickan, Nat, Malle, Sabou, Virginie o dem. Sen var det dags att dra sig hemåt och sova:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0