Nu tar jag min blogg-oskuld, ajj

Hej hopp gummisnopp!
Så då har man skaffat sig en blogg, ett stort tack till Nickan,  http://buzzi.blogg.se/
Igår var jag hos frisören med henne, vi klippte oss och jag blev iaf väldigt nöjd:)
Nickan tyckte hennes blev för kort men när hon vänjert sig vid det så tycker hon säkert också att det är snyggt:D
Kul det var o träffa dig gumman:)

Idag är jag jätteglad för att jag fick sluta halv 12 vilket är det tidigaste jag slutat sen i våras !
Tog bussen till stan och mötte Emina och Sandra, gick runt lite i stan o fönstershoppade ;) Efter det gick jag hem till världens mest underbara Aki och mös tills han skulle dra till jobbet, och jag kan säga att det gick ganska hett till de timmarna, graauwr haha ;)
Sen har jag inget annat än slappat framför tv:n (One tree hill, ofcourse). Jag undrar om det finns någon skola med lika mycket drama som där..  Ska snart börja plugga, ligger 2 sidort efter i matten och har inte skrivit i italienska-dagboken sen i lördags, ajj.. Jag fundera på att kanske lägga in min it-dagbok på min blogg lite då o då, så får ni se hur otrooligt grym jag är ;)
Det var allt för mig just nu, ska hem till morsan och käka kycklingklubbor nu.
Tack och hej!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0