Brolle-turné

Hej!
Hade för första gången tänkt åka o se Brolle ett par gånger i år:)
Har ett par spelningar jag försöker välja mellan.
Första är i Värnamo den 29maj vilket är väldigt snart, nästan ett måste.
Andra är 14juli, dagen innan Landskronakarnevalen, i Kristianstad under kristiansdagsdagarna. Snacka om ett härligt sätt att starta upp sig inför karnevalen :D Det som är bra med denna spelningen är att det bara ligger lite mer än en timme härifrån! Därefter är det den 17juli på Bergkvara water festival, vilket låter skitkul! Då hade man kunnat åka dit ett gäng o festa till det rejält. Ett grymt avslut på karnevalen :)

Därefter är det på Luleåkalaset ganska precis när jag flyttat till Luleå! Kan det bli mer perfekt?

Vill hur gärna som helst till Ladies night men när de är i malmö har jag redan flyttat till norrland och när de väl kommer till skellefteå är det inte säkert att jag känner någon som skulle kunna hänga med, eftersom att biljetterna antagligen tar slut innan jag ens flyttat till norrland.
Usch, vilket dilemma:/

Hur löser jag detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0