"Ny" blogg !

Hejsan allihopa!

Det senaste halvåret har jag och en kompis arbetat hemskt mycket med ett projektarbete i skolan.
Vi har lärt oss att spela gitarr och lite annat och spelat in en CD-skiva.
Loggboken har vi fört genom en blogg och nu när arbetet är inlämnat och över känns det lite tomt att inte längre skriva något. Därför tänkte jag ge bloggandet ett försök. Jag kom på att jag för längesen skapade en blogg som jag bara skrev i ett fåtal gånger. Jag har suttit ett tag nu och skrattat åt de gamla inläggen men det känns ju lite tråkigt att radera dem!
Ser ingen anledning till att starta upp en ny blogg så jag använder mig av denna som är min gamla:D
Mycket har förändrats sen dess men jag tycker att designen är ganska fin så behåller hela bloggen som den är:)

Mitt projektarbete, min blogg, mitt liv det senaste halvåret, finns här! Ta för er

www.teeess.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0