Allmänt

Hejsan hoppsan!

Här sitter jag och slöar. Har nyss tittat på Beverly hills, tagit en god kopp kaffe och cigg och målat naglarna. Nu är det förhäxad och Prue har blivit en hund.. Sitter och är lite rädd för en humla som flugit in i lägenheten och satt sig till ro vid min gitarr. Fjantigt kanske men små läskiga flygfän är inte det bästa jag vet:P

Snart skall jag ut i stan med syrran och titta på studentpresent till mig:) Dessutom är det hög tid att hitta present till Jonas som fyller år imorgon!:) Imorgon skall vi (Jag, Jonas och Johanna) till gospelkören och sjunga, blir förhoppningsvis roligt:)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det kommer bli super skoj :)..

2010-06-01 @ 16:47:15
Postat av: Sara

När tar du studenten? Hoppas du får en härlig dag då!

2010-06-02 @ 07:18:12
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0