Lärarmiddag

Nu är jag taggad! Har gått runt och velat men nu har jag bestämt mig:)
Det blir både lärarmiddag och party party på Tages ikväll:D
Alldeles nyklippt (fast regnet har pajjat frillan), ska strax sola intensiv-solarie o sen är de bara o duscha o göra sig iordning. Hinner jag skall jag försöka jobba nån timme innan middagen börjar vid 7, så bilder blir det senare:)

Kommer bli ganska lite skrivande nu i och med studenten.
Idag: Lärarmiddag och Tages
Imorgon: Hjälpa mamma att städa inför middagen, spela brännboll och kicka andra klassers ass
Onsdag: Jobba och grilla vid Lill-olas om vädret tillåter
Torsdag: Se till att allt är färdigt inför studenten, gå o lägga sig TIDIGT
FREDAG: STUDENTEN!!!:D

Sitter just nu och beundrar mina fina, rosa naglar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0