Studentveckan :D

Ja nu har jag ju som sagt haft fullt upp med studentveckan
och själva STUDENTEN !!:D

Tänkte börja med att summera The build up av studenten, a.k.a. studentveckan.

Enjoy! :)


Lärarmiddag på Tycho


Shot runda!


Vår kära mattelärare shota med oss!


Thuong och jag <3


Gick hem till Aki som bor tvärs över gatan och shotade lite tequila:D


Jag och Danni påväg till Tages:)


Lite tjejer i klassen


Loppan(DJ) och jag :)




Min filmkunskapslärare Fredrik i mitten:)


Thuong, Elin och jag på tjejtoan


Jag och Nickan


Helgrymma filmkunskaps- och musikläraren Kristoffer:D




Niklas är bra dragen




Jag och Gasslander


Paparazzi-foto
















Bästa NV-klassen ;D






Så jävla obeskrivligt rolig kväll!! :D



Sen var det Inferno dagen efter:)










Fy, Edde!


Gött Andreas!














Söte-Thuong och hennes Strawberry Daquiri:)








Thuong och Mia, gammal bästa kompis :)


Niklas uppe i luften


Ännu en lyckad studentkväll:D




Dagen efter det var de grillning på Lill-Olas!:D


Lite trevligt folk:)


Maat!


Mumrik


Patrik och Pontus


Wilson klär av Dennis med ett jättesmajl i fejset:D


Så blev det lite kvällsbad :)








Love :)


Thuong åker snålskjuts som vanligt:P


Sen åkte gitarren gänget runt:)




Jonald kör sin magi


Pontus sjunger Brolle, HELL YEAH!:D


Det blev också lite mysig dans till musiken :)


Sen gick man hem hela vägen från Lill-Olas till stan med dessa snubbarna

Denna veckan vara FUCKING GREAT!
Jag säger bara, missa inte studentveckan! Det var verkligen en oförglömlig vecka!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0