Ärenden

Idag var jag jätteduktig och gick upp i tid, kom iväg i tid och kom till provet i tid! Hade prov i filmkunskap där vi kortfattat skulle kunna peka ut olika akter och dess typiska handlingar i scenenerna i filmen.
Fick se Star Wars 4 vilken egentligen är 1:an då det var den första SW filmen som gjordes När de sista filmerna kom bytade alla filmerna namn och den gamla 1an blev nu 4an.. Jobbigt? :D



Nu har jag dessutom varit o sprungit ärenden; hämtat en mall för att sy slips på min gamla grundskola (lite kul att syslöjdsläraren kom ihåg mig och nästan mindes mitt namn, hon trodde det var Sandra först), varit på CG´s o handlat lite nödvändigheter - typ frukost, hårfärg o så, och varit på apoteket o köpt ansiktstvätt och lotion. Detta är det enda jag använder mig av till ansiktet, tycker Neutrogena har mycket bra produkter!



Nu ska jag äta 2 rostade mackor med chokladplattor, med ett glas färskpressad jucie. Mums!
Sen är det dags att plugga inför biologiprovet imorgon och nationella fysikprovet på torsdag. Ska dessutom ta och sola, Aki har gått och blivit brunare än mig eftersom att det är 25 grader varmt och SOL uppe i norrland! Vafan är detta? Sen när är den nordliga delen av sverige varm o go medan den sydligaste delen du kan hitta på Sveriges karta är jättekall, regnig och ruggig?!

Skandal!

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Åh älska Star Wars :D

2010-05-17 @ 13:09:10
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

sv; Han är grymt snygg ;D Men jag tycker det är bra filmer i övrigt också :D haha!

2010-05-17 @ 13:43:47
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Carro

Visst är den bra? :)

2010-05-17 @ 13:46:07
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0