Balen 2010

Hej kära läsare!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på flera dagar nu och jag ber om ursäkt för det, men jag har ju som sagt haft balen och alla dess förberedelser (och baksmälla) :D

Ja, vad är då en bal på slottet?
Låter bilderna föra den största talan:)




massa mingel


Jag och Danni vid ankomsten


Nicoline och Edvin(som blir room-mate i Luleå till hösten)


Jag och Daniela:)


Jonas den pattfixerade och Klaudia kiss kiss!




Godaste efterrätten, halloncheesecake:D


Rödvin, till mig?


Rödvin?:D Till mig?:D


Hahah med vinet i närheten kan jag tydligen inte sluta le


Smygalkoholist?..


Jag och Jonas :)




Nygifta;)


Edvin och Nickan, tycker det är en jättefin bild:)




Nickan ser lycklig ut




En hel del att dricka upp:P


Hjälps åt med all skumpa och vin:)




Ute och tittar oss runt


Råkade välta ett champagneglas som jag inte visste stod där




Förskte titta varandra kärleksfullt in i ögonen men jag kunde inte sluta skratta


Det blev fint:)


Johanna och Nickan


Örenäs slott


Lite tjejer från skolan









Danni lekte drottning;)


Jag och Johanna <3


Kvällen börjar ta vid och nu är det dags för dans:)


Beatstones, så jäkla bra musik!


Jag och Jonas dansar vals:D


Hade jätteroligt på dansgolvet:D

Sen dog min kamera :(

Drog vidare på Dicken´s senare under happy-hour och sjöng karaoke:P

Kommentarer
Postat av: Sofie

jätte fin klänning och frisyr :)

2010-05-24 @ 22:51:53
URL: http://sofieekstam.blogg.se/
Postat av: JULIA

TJUSIGT

2010-05-26 @ 19:30:44
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0