Balklänning !

Drog till malmö med älskling för att leta efter balklänning till mig.



På vägen till tåget hittade 2 harar som fajtades som satan, men de slutade när de hörde mig ta fram kameran:(



Väl framme i malmö gick vi runt i flera timmar till butik efter butik. Det var hyfsat fint väder så jag klagade inte särskilt mycket :) men aki har ryggproblem som på sistone har blitt värre, så hans rygg sade stopp. Satte honom  i en massagestol medans jag gick vidare på triangeln och letade.



Tillslut hittade jag min favorit , efter en hel dags kånkande och stånkande!


Skall få den skräddarsydd och med en ännu större och puffigare underkjol så att man kommer att både känna sig och se ut som en riktig prinsessa ;) Längtar nu bara ÄNNU mera till balen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0