Mycket på en gång..

Nu har älskling kommit hem från norrland, äntligen! Ska bli härligt o gå och lägga sig inatt:) Har saknat honom så sjukt mycket..

Just nu sitter jag och pluggor hemma hos Thuong, vi har nationellt prov i Fysik B imorgon bitti. Just nu känns det som att hela min framtid hänger på detta provet eftersom att om jag inte klarar denna kursen så är jag inte behörig till högskolan. Känns ju skitroligt:D
Sitter för ögonblicket och väntar på att Thuong skall skriva en sak och tänkte bara berätta hur hemskt mitt liv känns just nu:D Hade mer än gärna bytat liv med någon annan för tillfället..

Så vid kl 12 imorrn lär jag väl veta något sånär hur min framtid ser ut ^^

Skall trösta mig efteråt med att sola och åka till malmö och hämta den underbara balklänningen:D
Sedan tänkte jag överraska Aki och laga något gott till honom:) Ska bara
komma på vad..

Några idéer?


Kommentarer
Postat av: Therese

Kyckling couscous salladen =) Med baguette och något gott att dricka så tar du med honom på picknick! Mys...

2010-05-20 @ 08:00:50
Postat av: Angela

hehe ja:P

2010-05-20 @ 12:43:49
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0