Sommar o sol

Igår hade jag en helkul dag. Dagen började med att jag, Aki och Johanna gick ut och fikade på 261. Solen lyste och värmen böljde över landskrona:D






Johanna och Aki




Ute o fikar




Smack!


Solar vid hamnen :)




Jag och älskling<3


Johanna råkade knocka Jonas i huet

Och helt plötsligt råkade det bli vattenkrig:D


..and the game begins..














och helt plötsligt kom det ett gäng små brudar som hjälpte till att blöta ner Jonas, girlpower!




Johannas snor på Jonas hand






Me and my darling








Klaudia kiss kiss


Dags att bege sig hemåt och torka!


Avslutade kvällen med att dra hem till syrran för att färga håret på henne,
och satt o kollade igenom hennes smycken:)
I love it!



Kommentarer
Postat av: PAUSE

hääärlig dag. sitter och skrattar inombords

2010-05-27 @ 22:45:30
URL: http://www.nattstad.se/pause
Postat av: Therese

Härliga bilder! Love u!

2010-05-28 @ 08:16:44
Postat av: Sara

Härliga bilder ! =)

2010-05-28 @ 09:13:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Renara

AHHAA, jag blev blötast av alla & nu ligger jag i sängen med en rejäl förkylning,



Det var ändå värt att ha vattenkrig med er :)



riktigt fina bilder blev det ju :o

2010-05-28 @ 17:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0