Unga sångare

Usch sitter här och avundas alla helgrymma unga sångare det finns i världen.
Här kommer mina favoriter just nu, sådana som sitter fastetsade i skallen:D



4år gammal


6 år gammal


7 år gammal ( Christina Aguilera)


8 år gammal (min kärlek!)



10 år gammal (Britney Spears, ja hon kan faktiskt sjunga som fan!)


11 år gammal


12 år gammal

14 år gammal ( Michael Jackson)


16 år gammal


Samma person när hon bara är 11 år gammal

16-17 år gammal , fick tipset av Jonald :)

Är inte dessa personerna så duktiga att man tappar andan?
HELT otroligt..

Dessa är de jag känner till iallafall. Om du vet någon som är lika duktig så får ni gärna informera mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0