Utgång i hbg

En dag för fest började med regn och skola men klarnade snabbt till sol och en resa till helsingborg för att köpa VIP-kort till Tivoli. Latté och iskaffe med cigg vid hamnen fick en på hugget!


Inte fotogenisk alltid



Förfest hemma hos Thuong med klasskamrater och pojkvän o hans polare. Här firades att vi alla klarat fysik B!!:D






Goodzilla och kompis


Alla små sötnosar:)




Tequila shots efter tequila shots


Fullt ös med karaoken!:D


Snabbar oss till bussen!




Mina sötnötar:D


Thuongis och jag :)


The best and the other best


Fyllebuss till helsingborg haha




<3


En full asiat och härlig musik:D


Me and darlin´<3




Johanna dansar strippstång












Thuong och Johanna


Jarkko och Thuong


Me and darlin´


Thuong är lagom full:P




Massa kärlek!


..eller bara snusk..


Mina töser<3








En trött Sara (som vanligt), snarkandes på bussen hem!

Tack för ännu en härlig kväll tjejer!  Kommer att sakna er alla när jag flyttar, men tur att Johanna kommer med:D ska bli så jäkla skoj!:D

Kommentarer
Postat av: Jonas

åhh ville också. :P

2010-06-01 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0