Ladies Night, why god why?!

Har ju sagt ända sedan jag var på Brollekonsert sist att jag inte skulle missa Ladies night för något i världen! Men nej, då flyttar man till Norrbotten och lägger nöjes-pengar på sådant som fester och skidresor ju;) haha

Detta har jag alltså missat, med gråten i halsen;) :


En summering av kvällen


Boybands! Hahah
Kära, underbara Brolle, missade honom:( synd för han var riktigt jäkla snygg här!


Bastuscenen, såå jäkla kul den är hahah!
Är Brolle med nästa år igen så är det ingen tvekan om saken, då ska jag dit!
Satans vad kul det verkar!:D

Just det ja, kanske borde uppdatera lite allmänt egentligen, men det har jag inte tid med nu,
råkade spendera ett antal timmar framför datorn nu och glo på ladies night och lite annat haha
Så nu är det nog dags att bege sig mot sängen och förbereda sig för en ny dag.

Okej då, kan väl skriva en kort rad om du insisterar.

I Luleå har det varit snö i flera dagar nu:D
Dessutom är det -13grader (inte så yaay)

De 2 senaste veckorna har praktiskt taget bara känts som en stor fest. Man har efter tentaperioden haft tentaröjet som nog var den roligaste festen ever! Dessutom haft Halloweenfest som också var en stor succé, och mellan dessa har det bara varit bakfylla och en massa filmkvällar o mys! Har knappt tänkt på att vi faktiskt har haft någon skola.
Matten börjar dock bli ganska jobbig nu, men konstnärlig träning är kul! Och vi har dessutom en riktigt snygg lärare där, väldigt lyxigt får man ju säga ;)

Nej nu ska jag ta och sova, blir en tuff dag imorrn annars. Hör av mig mer när jag har lite mer tid:)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har inte heller hittat låten och jag söker än! skicka om du hittar den :)

2010-12-04 @ 16:44:09
URL: http://amandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0